sexta-feira, 17 de janeiro de 2014

My outfit #8 - Feeling purple


During winter, whenever I wear something that’s not made of a warm fabric I’m setting myself for disaster and regret. To prevent this from happening, I’ve got several woolen dresses that I love and wear a lot (too often, I wonder?).




One of these dresses is this one, by MO. It has a few colorful stripes that accentuate the waistline but I could never find a scarf that would match any of those colors to perfection. Until I visited Punt Roma a couple of weeks ago… Eureka! A long, purple, soft woolen scarf saved the day. And I found these earrings at C&A just this week, so here I am all matchy-matchy.

Have fun!






Durante o Inverno, quando uso alguma peça que não seja de um tecido bem quentinho, estou a preparar-me para o desastre e arrependimento. Para prevenir, tenho alguns vestidos de lã que adoro e uso com frequência (com demasiada frequência?).




Um desses vestidos é este, da MO. Tem algumas riscas coloridas que marcam a linha da cintura mas nunca tinha arranjado um cachecol que combinasse perfeitamente com alguma dessas cores. Até que fui à Punt Roma há umas semanas… Eureka! Um lenço de lã comprido, púrpura e macio salvou o dia. E encontrei estes brincos na C&A esta semana, por isso estou toda a combinar.

Divirtam-se!





The Look

Dress / Vestido – MO
Coat / Casaco – Old
Scarf / Lenço – Punt Roma
Boots / Botas – Cortefiel
Bag / Mala – Carpisa
Jewelry / Bijuteria – C&A

Sem comentários:

Enviar um comentário